TORSDAG - LÖRDAG

Hej
Det har hänt ganska mycket nu sen jag bloggade sist.
I torsdags var jag i Nybro och tävlade. Jag va med i längd och höjd. Det gick jättebra i båda grenarna.
Jag vann längden och slog pers med nästan 40 cm och hoppade 4.82. Jag har inte hoppat längd på ett halvår!
Sen vann jag höjden också men det var bara två stycken med. Men jag hoppade 1.56 så jag va jättenöjd!
På kvällen sen så va jag och friidrottstjejerna hemma hos agnes och åt tacos och kollade på film.
Det va jättekul och vi måste verkligen göra det igen!
I fredags tog nellie och jag bussen in till sporthallen och kollade på när vilma spelade Barometern cup.
Dom kom fyra i hela tror jag.
Och sen på kvällen va jag med laget och åt och hade jättekul. Ni är bäst!
Igår var jag med Kajsa! Vi hade kul som vanligt! :D
Och sen på kvällen gick vi hem till Amandas familj och hade kul där! Och idag blir det nog bara att det lugnt.
Det är inte världens bästa bild. Men det är nått i alla fall.

/Jonna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?