---

Hej
Sitter och försöker göra fysiken, men det är inte så lätt när man inte fattar ett skit!
Släckten kommer hit vid 5 för att fira mig och Vilma. Vi var hos våra kusiner igår för att
fira Hilda. De har flyttat till en lägenhet och det var första gången jag va där och det va verkligen superfint!
Innan har jag aldrig kunnat tänka mig att bo en lägenhet för jag har trott att det skulle vara så trångt och
jobbigt men nu har jag ändrat mig. Det var faktiskt ganska mysigt och inte så trångt som jag trodde
det skulle vara.
Sen har man lyckats med att smutsa ner två par byxor på två dagar... igår så va jag ute med hunden och när jag
kom in så va det massa smutsfläckar på dom och nu idag så va vi ute på baksidan och så skulle jag ut på gräset.
Och foppatofflor är nog i de bästa skorna att gå i när man går på ett lerigt och äckligt gräs? Nä, såklart så ramlade jag och fick en stor fläck på hela knät! Väldigt lyckat!...
Sälen bilder
/Jonna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?