SOL!

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!
Hej
Det har varit underbart väder idag! Jag tror det va typ 17 grader. Hoppas hoppas att det håller
i sig och inte blir sådär kallt igen..
Jag måste verkligen ta tag i att köpa en ny vårjacka! Jag kan inte ha min vinterjacka nu. Och den
gamla jag har vill jag inte ha för jag tror den är "för liten" ;)
Nu ska jag kolla på solsidan som jag missade i söndags eftersom amanda och jag va på bio.
Vi kollade på Hur många lingon finns det i världen? Den var verkligen jättebra och tycker att ni borde
se den. Jag satt och storgrät när det va som sorligast och tårarna ville inte sluta komma! Haha, men den va
bra och man skrattade väldigt mycket!!!
/Jonna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?