TÄVLING I KARLSKRONA

Hej
Igår var jag och tävlade i Karlskrona. Jag var med i höjd.
Jag hade inte fattat först att den skulle bli lite försenad så jag började värma upp och sen
visade det sig att den var en timme försenad!!!
Men det gjorde inget för det gick så sjukt bra ! Jag kom tvåa och hoppade 1.63!!
Det är 5 cm mer än vad jag hade hoppat innan! Så nästa mål blir 1.70.
Så nu kommer jag vara glad hela denna månaden!
Foto: Lasse Petersson
Foto: Lasse Petersson
Den sista bilden är när jag står på prispallen och har precis fått pris. Jag vet, jag ser helt borta ut! Jag visste nog varken ut eller in. Var helt någon annanstans! Svävade på moln kanske...?
/Jonna
Kommentarer
Postat av: sOtavarelser

Fin blogg , delta gärna i veckans blogg hos oss !:)

2011-01-23 / 17:48:45     URL: http://sotavarelser.blogg.se/
Postat av: sOtavarelser

Fin blogg , delta gärna i veckans blogg hos oss !:)

2011-01-23 / 17:49:13     URL: http://sotavarelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?