SLAPPDAG

Hej!
Idag har jag inte gjort något igen. Bara vilat och försökt bli frisk så jag kan träna imon!
Jag har kommit på mig själv att jag inte kan var stilla för länge. Som tex fick jag inte träna på tre veckor
och sen när jag började igen så blev jag sjuk och inte kunna göra nått på tre dagar till. Jag vet inte riktigt hur länge till jag kan vara stilla!
Jag tycker att det är jätteskönt med dagar som jag inte behöver göra något på. Men såna är sköna att ha någon gång ibland. Eftersom jag tränar nästan hela tiden så märker man på mig när jag inte har tränat på ett tag. Som nu när jag inte har gjort något på tre dagar så känner man sig bara seg och då orkar man inte göra något. Så det ska bli jättekul att träna imon!!!
/Jonna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?