we are all human

vi är alla lika mycket värda.

Hejj!

Idag är jag jätte glad. Jag o min lillebror o mamma va på stadium typ i en timme, hmm..inte normalt. Ja hittade iaf ett linne, en skidhjälm och äntligen så köpte mamma en ny vattenflaska till mig!


no life!


ett träningslinne

skidhjälm...

taaack bästa mamma!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Nu ska vi kanske åka till mormor om rasmus hänger med, vilket han inte kommer göra ;)

Någon jag inte fattar... varför ljuger vissa hela tiden och andra aldrig?
och man måste bara säga "tack" till en person som har hjälpt mig mycket men som dock inte kommer se det på bloggen ;)

//manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?