SM!

Hej.
Nu håller jag på att packa förfullt! Har precis packat klart det jag ska ha till sälen och nu
packar jag det jag ska ha till SM som jag åker till imon! Det ska bli såååååå roligt! Ska vara
med i höjd och längd. Men såklart så har man väl åkt på en förkylning lagom till det här...
Har lite ont i halsen också så jag hoppas verkligen att det har gått över till Lördag och söndag!
Sen efter jag har hoppat på söndag så åker vi direkt till Sälen för att vara där i en vecka och åka skidor.
Så jag kommer nog inte hinna blogga så mycket under lovet.
Föresten såg ni i tidningen igår? Det stod om oss som skulle till SM i stockholm.
Haha, bilden är från GM i eksjö i sommras.
/Jonna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?