förlåt...

Hej!

Jag har inte bloggar sen jul för jag har tyyyyp inte hunnit. Får väl försöka blogga mer nu...

Igår skulle ja träna vilket jag hade längtat efter hela dagen. Men när jag kom dit så va det snö på hela planen så min tränare bestämde för att ställa in träningen, som dock gjorde mig skit arg för jag tycker man kunde iaf springa elr nått sånt. Men jag fick åka med pappa o kolla på tv. Våran tv hade gått sönder och jag har fattat att pappa inte kan vara utan tv i två dagar… de märkte jag idag när jag kom hem ifrån kyrkan för då står de en tv som va ny!


Idag var jag och Jonna på prao på Djurängskolan. Vi fick hålla i en lektion där de hände massor av saker som jag inte skulle kunna tänka mig hända… Fast det var roligare idag än igår för idag hände de lite mer saker...

Imon ska jag o Jonna praoa på Tiger de ska väl bli rätt roligt hoppas jag!

Här kommer lite bilder…


min foooot! jag som gick med på att fredde skulle kolla min fot men de gick ju som de gick...


På bilden...jonna
foto av mig


puss

/manda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?