DIMMA OCH BLÅSIGT

Hej,
Nu har man åkt skidor i fem dagar och mina ben är helt slut! Och skidorna gör som dom vill igen.
I tisdags åkte jag med Kajsa halva dagen ! Det var jättekul! Haha fast vi hittade, eller JAG hittade inte riktigt vart vi skulle åka. Så vi åkte typ mitt emellan två backar. Haha älskar dig!
Sen igår skulle vi till hundfjället och vi åkte typ tre backar innan vi fick återvända hem för det va svinkallt, typ -16!!!
Och idag blåser det skit mycket och är jätte dimmigt så när man åker nerför backarna så får man hjälpa till med stavarna för att man ska komma någonstans och så ser man typ inget alls... men det är i alla fall inte så kallt idag som tur är.
/Jonna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?