Snart GM!!

Hej!
Jag vet att jag har varit dålig på att blogga dom senaste dagarna eller ska jag säga veckorna!? Hehe men problemet är att jag inte har haft något speciellt att skriva om så det har inte blivit av.
Men iallafall nu har ju skolan kört igång igen och det känns väl helt okej faktiskt bara att man är väldigt seg med att komma igång med läxorna nu efter ett alldeles för kort sommarlov. Min tid har verkligen flygit iväg och gått så snabbt att jag inte har hunnit göra sånt som jag brukar göra på sommaren. Som t.ex har jag bara varit på isgärde 1 enda gång! Det är helt sjukt för vi brukar vara där jättemånga gånger på sommrarna.
Men nu iallafall så längtar jag bara till höstlovet då vi ska åka till London! Det kommer bli så roligt!
Och nu i helgen ska jag till GM i eksjö och tävla i friidrott. Ska bara vara med i höjd och jag längtar så mycket! Jag kommer vara där i två dagar och komma hem vid kanske 9 på söndag kvällen. Så nu måste jag vara utan träning torsdag fredag så jag får vila.
Denna gången blev det ett extra långt inlägg för att ta igen det jag inte har skrivit innan. :P
Lite bilder från GM innomhus och utomhus förra året:
Innomhus:
Utomhus:
Signe!
HAHA Emily!
Signe hoppar
/Jonna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?