Nä NU!!!

Hej !
Jag är ska börja med att säga förlåt för att jag inte skärper mig någon gång med att börja skriva lite oftare. Och det är klart man kan ju skylla på allt från läxor&prov till träningar. Men varje gång jag bestämmer mig så blir det inte av iallafall... Det är konstigt.
Dagen har sett ut såhär SO- Håltimme- spanska- matte- svenska- EV. Det har varit något konstigt med mig hela dagen. Jag har lixom varit sjukt glad och på jättebra humör hela dagen. Jag är glad för det mesta men idag var jag sjukt glad! Det var jätte kul och amanda och jag flamsade runt som vanligt xD ! Hahah
Jag kunde inte träna idag för att jag är jätteförkyld och har varit det hela veckan nu så nu orkar jag inte med det längre... och såklart så är man ju helt röd runt näsan så det är ju kul att gå i skolan så... Hahah
bilen är lånad av moa

MOA! Nu får vi faktiskt se till att hitta en helg vi kan träffas igen!
Saknar dig något enormt mkt och din dialekt ;) xD <333
/Jonna

Kommentarer
Postat av: Moa ♥

men blää för bilden gumman ;)

haha. ja vi måste träffas snart :)

ha jag dialekt? ;o haha <3

2010-09-26 / 18:16:15     URL: http://moasplace.blogg.se/
Postat av: Rebecca&Linn

nu är bloggen igång så ni vet!:D

2010-09-26 / 21:18:53     URL: http://rebeccaochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?