Kamera!

Hej!
Igår kväll spelade vi mot Blomstermåla och vann med 11-0!!! :D  Det var helt underbart och nu betyder det att vi är serie segrare!! Det spelar nämligen ingen roll hur det går mot färgestaden på onsdag. Vi är fortfarande obesegrade och det skulle vara underbart om vi lyckades slå färgestaden också då :D Så efter matchen igår så stannade hela laget och firade segern i klubbhuset och åt hamburgare och kollade på en massa bilder och annat skoj! :D Det var jätteroligt och vi är världens underbaraste lag!!!

Idag så fick man gå upp tidigt för att sedan bege sig till fredrikskans på tävling. Jag skulle bara vara med på höjd, och jag kände mig skit seg och trodde verkligen att det skulle gå skit. Men det slutade med att jag vann och hoppade 1,55. Så jag blev skit nöjd!  :D
Och sen efter tävlingen så åkte jag, pappa och Vilma in till stan jättesnabbt för jag skulle köpa en kamera. Jag hittade en som var ganska billig men det var inte precis i min favoritfärg men det var helt okej iaf.
den ser nästan ut så här fast mktmkt finare i verkligheten för det här var en dålig bild på den.
och så hittade jag inte rätt kamera så det här är en annan fast dom ser typ likadana ut :P
/Jonna
Kommentarer
Postat av: Moa ♥

sv: haha :D<333333333333333333333

2010-09-26 / 20:59:51     URL: http://moasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?