GM...

Hej!
Jag är ledsen för en dålig uppdatering. Men iallafall nu är jag hemma från GM eller rättare sagt var jag hemma sen i söndags men jag har inte hunnit eller orkat skriva för jag var så sjukt trött i typ två dagar efter. Som i Måndags höll jag på att somna på lektionerna och jag menar det verkligen!
På GM så kan man säga att det gick helt åt helvete! Jag hade hoppast på så mycket mer än vad det blev... jag hoppade 1,50 och kom åtta. Menmen det blir mer en annan gång!
Idag så ska jag spela match hemma mot Borgholm och det kommer bli så kul! Hoppas verkligen att vi vinner! :D
Ingen bild idag inte ;P
/Jonna
Kommentarer
Postat av: Kajsa

Och det gjorde vi :D <333333333

2010-09-14 / 19:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?