Snart Fredag!

Hej!
Nu har jag precis pluggat klart till matteprovet imon. Och på engelska.
Till nästa vecka har vi sjukt mycket läxor och jag blir trött bara att se på alla olika böcker.
Nu är det 4 dagar sen vi kom hem från konfirmationslägret. Det var skit kul och alla människor va så roliga.
På lördagen åkte vi först buss till Tallnäs som ligger typ mitt emellan kalmar och göteborg. Där vi sov över natten och typ grillade och lekte på kvällen.
Sen på Söndagen var det först gudstjänst men sen efter det va det bara att hoppa in i bussen och åka iväg till Liseberg! När vi kom fram så såg vi att Kanonen skulle vara stängd hela dagen för nått som jag inte vet. Och då blev jag överlycklig för annars skulle jag ha tvingat mig att åka den. Hehe...
Sen på kvällen åkte vi hem och på bussen var det sjuk rolig!
Jo idag på morgonen när jag var ute med zigge så såg man att solen va på väg upp och den va helt röd och orange. Och om man tittade ut genom förnstret så såg det ut som det va oranget ute.
/Jonna
Kommentarer
Postat av: Moa ♥

sv: hehe ja ;)

åh tack så mycket! :)

2010-10-09 / 10:27:23     URL: http://moasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?