INTE LÅNGT KVAR

Hej!
Nu är det typ bara 9 timmar till vi lämnar Kalmar och åker iväg till London. Det är så mycket kul vi ska göra där.
Jag borde egentligen inte sitta här för jag måste packa! Har bara packat ner kläderna men sen är det ju allt det där andra viktiga som inte får bli glömda om typ mobilen, kameran osv.
Dagen går så sakta och man bara går och väntar hela tiden plus att man har vridit tillbaka klockan en timme så då är det ju ännu en timme till att vänta.
När nu får jag ta och börja packa allt!
Hej svejs!
/Jonna
Hur ska jag lyckas att inte gå vilse här?????
Kommentarer
Postat av: Maja

Najs med london! :D Kan du inte packa med mig! Hoppas ni får det bra! <3333

2010-10-31 / 19:47:52     URL: http://heffaklumpenmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?