Sweet!

Hejsan!

Denna veckan har jag mest bara pluggat....Gäsp! fast det var inte ovanligt för pluggat för man hela tiden varje dag o kväll. Jag tycker att vi borde gå en timme till i skolan och inte ha hemläxor, jo visst prov får man ju plugga till men inte så mycket läxooor! Gillar inte!

Nu ska jag säga lite om det possetiva, jag har gjort so provet, skönt nu får det gå som der går.
Nu måste jag göra en berättelse på engelska tills imon!

LÄNGTAR EFTER SOMMAREN!


Liten fin bild på fina lisa, hon är så sjukt duktig!
 kolla mig :S


fotbollspelare...

Haha

/ mandiz
Kommentarer
Postat av: lisa

HHAHAHAHAHAHAH :'D så jävla go <33

2010-11-25 / 17:00:09     URL: http://mylifeisadance.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?