Om jag gillar!

Hejsan!

FREDAG: Gick jag i skolan och fick reda på fysikprovet, inte bra. När jag kom hem åkte jag och pappa till mormor. Han skulle hämta ved och jag skulle sova hos mormor tills lördag. Annika, Jonathan och Samuel var också där. På kvällen mötte jag Hanna. Vi gick en runda med Bonnie (hund) och pratade.

LÖRDAG: Jag visste inte var jag va, hos mormor kom jag på sen. Klockan halv 13.00 gick jag till Hanna, vi skulle borsta Robbin och Nellie (hästar). När kl var 14.00 såg jag Irma och Peter åka till mormor och stannade för att jag skulle hoppa in i bilen och åka till mormor. Robbin åt och jag skulle dra upp han för att knäppa av grimskaftet. Men han ville skydda sin mat och trampade mig på foten och jag tappade balansen och ramlade, han tappade balansen och trampade mig på den andra foten. Jag är så klumpig! Men aj vad ont det gjorde... 


Min vovve <3

/ Manda<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?