HOME FROM LONDON

Hej
Nu är vi hemma från london. Jag saknar det jättemycket redan. Vill verkligen tillbaka så om ni inte har varit i London så säger jag bara ÅK DIT!
Jag kommer inte skriva så mycket så det blir mest bilder.
Utanför förnstret i flygplanet
Första dagen, trötta&hungriga
Hahah som vanligt så ska ju jag välja fel. Så jag tog en liten pizza men inte visste jag att det va så LITEN!

Allihopa i Hyde Park
Matildus, Nellie Smelly & Movva !
Dom är så fina!
Vi skulle gå igenom hyde park men det var mycket längre än vad vi trodde!
...men kom äntligen fram till Speakers corner.
På en Italiensk resturang
På Madame Tussauds
HAHA!
Joniie Boniie, Shrek, Matildus & Christina
Britney Spears va riktigt lik!
BIG Ben
London eye
En bobby utanför House of Parliament
Buckingham Palace
Det blev mycket "underground" åkande
Var i den bokhandlen som han jobbade i i filmen Notting Hill..
... och den blå dörren
Det var jätte fina hus i Notting Hill alla var så färgglada! :D
Men nu orkar jag inte lägga ut fler bilder.
/Joniie Boniie
Kommentarer
Postat av: matillda

tjeenaa jonna :) snygga bilder:D jag längtar tillbaka london va awsume! :D

2010-12-11 / 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?