Skandal! :(

Ingen träning i morgon, ingen träning på fredag och ingen träning på måndag!!! :(
Nu måste jag följa med mamma ut på spåret, inte för att hon springer fort men hon rör på sig i allafall...
Ses vi i spåret???

Nu är det bara två dagar kvar innan vi får ett efterlängtat påsklov, som jag har längtat efter och träffa Ebba.

Nu har jag gjort en piercing i naveln och tagit ett till hål i örat. Pappa anser att jag inte får ta fler hål för då kommer jag se ut som en julgran ;) Om det gjorde ont? NEJ men visst var jag fundersam när jag satt där i stolen och nålen kom fram. Vad hade jag gett mig in på?  Men de tar ett klick och sen är piercingen gjord, tar de fem sekunder så är värken över (Y).
Nu tittar jag TV och är på datan.

Puss hej svejs

//Amanda (L)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?