NU ÄR DET FREDAGSMYS!

HejsannHoppsann!

Vet ni vad...?


...Nu är det FREDAG! Vilket betyder helg och fri från spökhuset som kallar sig för
SKOLA!

Kort om dagen--> Idrott - Fysik - Matte - svenska - Lunch - SO !!
 
I helgen ska jag på GM i friidrott i Karlskrona! Jag ska vara med 
i höjd. Det ska bli grymt kul bara att vi är 34 st!!!!! 
Inte såå nice. 
Det kommer ta evigheter! Men jag är så taggad!

Ikväll så ska min lillasyster ha en liten fest med sina klasskompisar
hehe okej inte så lite .... det kommer 14 st!
Men iallafall så ska jag Nellie och Anna hitta på nått skoj som de
inte kommer alla vara berädda på! HAHA det kommer bli så kul!
Iallafall för oss!



Innomhus GM förra året! ( dålig kvalite!)




Vad ska ni hitta på ikväll då?






YPuss&KramY

// Jonnaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?