Människor?

Hej alla fina människor!
Dagen idag har varit rolig. Först hade vi E-val, svenska, håltimme, mat, engelska och SO. På håltimmen gick jag, Jonna och Hilda hem till mig och åt, skit kul. Vid två slutade vi så jag cyklade hem och lämnade av väskan för att sedan cykla till Bergacentrum. Jag skulle till tandläkaren, jag trodde att jag skulle vara där kl halv tre. Mamma ringde mig och frågade om jag ville åka med henne. Men ja var redan halv vägs så jag cyklade hela vägen. Hos tandläkaren plastade jag fyra tänder och så ska ja välja om jag ska ha tandställning i ca två år. När ja kom hem så lagade jag mat makaroner och hot dog till mig och Rasmus. Nu sitter jag och tråkar framför daton någon som har nått roligt att berätta? Ska jag skaffa tandställning om läkaren tycker det? Någon mer än jag som hatar att gå till tandläkaren?


Fia du är sjukt saknad, hoppas du har de bra i himlen. Älskar dig!<3

Puss & Kram
   //Sunshine (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?