GM! (götalandsmästerskap) Och äntlingen lite nytt frächt rekord!

HejsannHoppsann!!


Idag var jag på GM i Karlskrona! Så himla härligt!
Jag var med i höjd och den var klockan 4... men innan
så kollade jag på Emily när hon sprang 60m! Hon var jätteduktig
Hon sprang på 8,62 och nytt rekord för min ängel!

Jag är så himla stolt över mig själv för jag lyckades äntligen
spräcka förbannelsen som gjort att jag inte kunnat hoppa över 1.50!
Men idag försvanna den! Jag lyckades!!!! Så nu har man ett nytt personbästa!!
Vi kan strunta i vad jag kom på för placering för det är inget viktigt för tillfället.
HAHA!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MELODIFESTIVALEN!

Nu har jag kollat på Melodifestivalen. Jag tyckte att Darin, Eric eller Salem skulle
vinna. Jag är helt kär i Darins (you´re out of my life) och Salems låt (keep on walking)
Men som ni nog vet så vann ju Anna Bergendahl. Det gjorde inte så mycket
för mig för jag tycker att hon är väldigt bra också. Hon har en speciel röst.





Anna Bergendahl



Vem tyckte ni skulle vinna?




Puss&Kram

//Jonnaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?