EARTH HOUR!

Heej!

Ikväll är det Earth hour!
Jag ska släcka ska ni?
Det hoppas jag verkligen! Tänk på vår fina lilla 
jord.  


EARTH HOUR! Kl: 20.30- 21.30


Min dag idag har varit rolig! Jag var och tog hål i örat. Jag trodde ärligt talat
att jag skulle dö. Jag kan inte berskriva kännslan jag hade. Före mig så skulle
Amanda ta och då såg ju jag allt hemskt som hände.
De tog en stor jävla nål och stack in i örat och sen örhänget. Jag lovar, jag
darrade en halv timme efter. Skratta ni men det var hemskt!
Nu mår mitt öra bra igen bara att det gör ont när man rör på det. Fast det får
man inte men... hehe... det blir så iallafall. Men jag ska vara duktig och låta bli.


Jag var hos Amanda och vi gjorde Jordnötskakor! Mums!

//Jonnaa!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?