Älskade träning!

Hej alla underbara människor! 

Lite kort om skolan idag... först hade vi elevensval och jag har svenska och skriver en berättelse med underbaraste Wilma!!!! Den är såå bra heller hur Wilma? thihi
Sen var det svenska igen sen håltimme och då gick jag amanda och hilda hem till manda och åt.
Sen var det engelska och sen SO! Och sen slutade vi! JIPPI


När jag kom hem gick jag ut med hunden och nu sitter man här och äter och skriver och kollar på tv.
Snart ska jag iväg och träna. Kommer bli superkul som vanligt!







Kan det finnas en sötare hund? ;)



Kram // Jonnaaaa!

Kommentarer
Postat av: moa

allt bra med er tjejer ? :)<3

2010-03-10 / 16:48:03     URL: http://moasplace.blogg.se/
Postat av: Wilma :D <3

Haha, vår berättelse äger , Jonna! ;D

vi är typ nästa astrid lindgren :) <3

2010-03-11 / 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?