Sommarvärme ♥

Hejsann igen!
Jag verkar nog vara på blogg humör idag, vilket jag aldrig brukar vara annars. 2 inlägg på en dag, det måste vara rekord. Hahahaha!
Nu sitter jag ute i soffan och myser. Det är så underbart väder och man önskar att dan aldrig ska ta slut.
Men i allafall, idag så blev det en cykeltur med familjen runt om i Kalmar :/. Jag trodde att det skulle bli skit tråkigt att cykla, men det visade sig att det blev kanska kul. Och man fattar verkligen vilken fin stad vi har!
Men men, när vi kom hem igen så var det bara att slänga sig i en solstol och bara njuta. Sen har jag badat och som vanligt tog det en evighet innan jag kom i... heeh men bara så ni vet så var det kallt!
Några bilder från dagens cykeltur:
/Jonna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?