Sommar och sol i böda!

Hej på dig :D

Nu sitter jag framför daton och bara längtar tills imon, gissa varför?
Vi åker ju till gothia kommer bli bäst! antingen har jag med mig förmycket kläder och saker och allt va de är eller har jag för lite. Jag hoppas jag har så de räcker i alla fall, allt får plats i en hockeytrunk så det är nog lagom.
Idag har jag för det mesta bara varit hemma och tagit det lungt. Fast sen orkade jag inte så då åkte jag och mamma till Modehuset och kollade lite. Jag hittade två klänningar (49kr för en), riktigt billigt! den åkte vi till city gross och handlade lite tills imon (Y).

BÖDA 11-13 Stina, Lisa, Jonna & Jag!
Vi sov i tält i två nätter, fruktansvärt varmt! 
Det var skit kul, sol, bad och vollyboll.
Här kommer några bilder (L)
 







/Manda ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?