one for al, al for one, Gothia (L)

Hej svejs!


Nu har man kommit hem från den underbara veckan med laget. Det har varit helt underbart!
Vi kom till B-slutspel, ett lag ifrån finland slog ut oss! de höll fast en i armarna och dumma domaren sa inget?
Ush!
Nu kommer det lite bilder :D (det är roligare än att läsa):D:D:D


Uppvärmning                 Efter matchen            Stina & Jonna


På Ullevi                         Ullevi                       Stina, Kajsa och jag


Jag                     IFK Kalmar (L)             Kalmar och Spanien


Kalmar & Spanien, vann med 3-1 (L)


Tackar efter matchen   Vår fina kullebyttavåg       Jag, Lovisa & Klara


Jonna                 Vann på Liseberg       Nasrin gör fläta på en Tysk


Tyskarna & Kalmar         Gothia tröja (bak) (fram)

Ullared (L)
Innan vi åkte hem till Kalmar åkte vi förbi Ullared Jag köpte:

Lite annat som jag inte orkar ladda upp ;)


// Amanda :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?