BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!♥

Hej!
Nu har jag kommit hem från sommarstugan.
Jag gjorde faktiskt det igår men jag orkade inte blogga då. Men i allafall, det har hänt mycket kul! Som i Tisdags var jag med MOA!! :D Vi hade sjukt kul! Jag har inte alls många bilder därifrån men några iallafall :D Vi måste verkligen göra om det!
Sen i Onsdags ( i sommarstugan ) så skulle jag bara kolla ut genom fönstret.. och gissa vad man fick se stå där ungefär 40 m bort?! Jo, EN KO!!!! HAHA och jag är så rädd för dom, men den hade rymt från hagen tillsammans men 6 st kor till. Så Nellie och Vilma sprang iväg och jagade bort den och jag kom lite efter ;P och filmade! Haha det var i allafall riktigt kul!
Här kommer lite bilder från veckan:

MOA!♥

KON!
/Jonna♥
Kommentarer
Postat av: Moa

sv: haha, tack för dagen älskling :D<33333333333

2010-07-10 / 09:13:20     URL: http://moasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?