JULBAK!

Hej
Igår var vi inne hos våra grannar och gjorde julgodis. Det var jättemysigt, fast jag bara kladdade på lite glasyr på pepperkakshuset och sen kollade jag på typ. Vi testade någon ny godis den hette typ rocky road. Den var iallafall jättegod!
Sen spelade jag Vilma, Nellie och Kajsa från a till ö. Jag trodde jag skulle dö av skratt! Kajsa slängde ur sig såna roliga kommentaren, det går inte att förklara dom om man inte va med. Men det va så sjukt roliga! HAHA!
Jag har ingan bilder från igår men men.
Imon ska man va på skolan vid 7!!!!! Ska ha lucia och jag kommer inte kunna sjunga för jag har skit ont i halsen! Har fått amandas förkylning. Och jag orkar inte vara förkyld nu...
Som ni nog vet så vann ju Jay idol och det gillade inte jag. Jag tycker Minnah skulle ha vunnit. Fast Jay va också väldigt bra.
/Jonna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?