80-TALET

Hej!
Idag hade vi uppvisning av 80-tals musikalen för skolan. Själv gjorde jag inte så mycket. Jag stod längst bak och höll upp lite skyltar ibland. Och så skrattade jag typ hela tiden! HAHA det va så kul!
Hilda och jag kunde inte koncentrera oss på att sjunga utan vi bara skrattade! Och sen när Hilda helt plötsligt inte vill hålla i en av skyltarna så gav jag den till Lollo. Och så efter ett tag så märkte hon att den var uppochner!!!!! HAHA jag trodde jag skulle dö av skratt!! HAHA! Jag vet inte vad det var jag skrattade åt under hela grejen jag bara skrattade.
Aja nu ska jag inte skriva mer.
Hade lockit hår för först gången på väldigt länge
/Jonna
Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jättefint gumman =D ♥♥

2010-12-21 / 21:25:53
Postat av: Kajsa

Det var jättefint gumman :) ♥♥

2010-12-21 / 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?